Jakarta

Lobby v hotelu FM 7. Lobby v hotelu FM 7.
Downtown V Jakartě Downtown V Jakartě
Monas (Monument Nasional), který nechal postavit prezident (či spíše diktátor) Suharto, který vládl přes 30 let. na vrcholku sloupu je plamen, který je pozlacený 35 kg zlata. Samotný sloup má 137 metrů. Obr-004
Pěší zóna ve staré části města. Pěší zóna ve staré části města.
Školáci, kterým jsme odpovídali na nějakou anketu. Školáci, kterým jsme odpovídali na nějakou anketu.
Známé Café Batavia. Známé Café Batavia.

Do Jakarty , hlavního města Indonésie jsme přiletěli s Emirates navečer a další let na Papuu jsme měli až další den večer. Měli jsme zamluvené ubytování v hotelu FM 7 poblíž letiště.

Vzhledem k tomu, že jsme měli následující den víceméně volno, tak jsme ho chtěli využít k prohlídce Jakarty letem světem. K tomu se váže historka, kterou uvádím spíše jako poučení –  Bylo 17 hodin – odpoledne, byli jsme v centru Jakarty ve staré části města a do odletu na Papuu nám zbývalo skoro 5 hodin. Říkali jsme si, ať je to na pohodu a s rezervou – pojedeme už raději zpátky do hotelu, který je kousek od letiště – přece jen z centra to je skoro 30 km, v hotelu se v klidu zabalíme, osprchujeme povečeříme…

No zkrátka a dobře byla taková dopravní zácpa, že jsme z centra do hotelu jeli skoro 4 hodiny a to s námi taxikář poslední hodinu jel tak, jako by natáčel automobilovou honičku v nějaké Bondovce – tak jsme ho vystresovali!

Letadlo jsme stihli, ale bylo to jen tak tak a to hlavně proto, že let byl zpožděný… Uf uf.